Translate

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Sorry


Hejka wszystkim :) Wiem, że nieco spóźniam się z opublikowaniem kolejnego rozdziału, ale mam ostatnio kilka spraw na głowie i nie mogę go dokończyć. Obiecuję, że postaram się go dopracować jak najszybciej i wrzucić. Z góry Was za to przepraszam. 
Tak na pocieszenie wstawiam wizerunek Allena mojego autorstwa. Wiem, że nie jest najlepszej jakości i sorry za moje kulawe zdolności rysunkowe. Ten śnieg, nie wiem skąd się wziął, ale niestety nie potrafię go usunąć. Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. No nic, pozostaje jedynie czekać trzymać kciuki!
    A ten Allen z rysunku jest trochę straszny xD
    Czekam cały czas, więc rób co do ciebie należy! Najwyżej przeczytam kilka poprzednich rozdziałów. Nie śpiesz się, nie chcemy przecież by z rozdziału wyszedł sajgon, prawda?
    Trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo.
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Więcej info na: http://hp-opowiadanie-yaoi.blogspot.com/p/od.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, to jest śliczne opowiadanie^^ Twój styl bardzo przypadł mi do gustu, a rozdziały są tak przyjemnie długie.
    Piotruś jest słodziaśnym dzieckiem, (ba!)mówie to ja, a jestem troche młodsza od niego xq
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział i życzę dużo weny:)
    Mira
    ...
    .....
    Aaaa! Jeszcze jedno! Mam pytanie, a mianowicie "Ile dokładnie lat ma Dante?". Byłabym wdzięczna za odpowiedź:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym etapie opowiadania Dante ma skończone 29 lat. W razie jakichkolwiek pytań nie krępuj się i wal śmiało. Chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń